Personalizirane tiskovine
”ohh, še ena zgibanka med kopico reklam” stavek, ki ga navadno izgovorite med pregledovanjem pošte, če seveda spadate med tiste, ki še dovolijo prejemanje reklam.
Če pa se nahajate na drugi strani te komunikacije pa si želite, da potencialna stranka vašo zgibanko vidi med kopico drugih in le to tudi prelista.
Kako to doseči pa je mnogokrat težko. V Studiu Jager vam predstavljamo ”trik”, ki smo se ga naučili tekom let delovanja, oblikovanja, tiskanja in raziskovanja.
Ste pomislili na zgibanko z vašo ponudbo, ki nosi ime naslovnika? Zgibanka, ki je dovršeno oblikovana, ki izstopa med ostalo ponudbo, poleg tega pa še nosi ime naslovnika. Saj ste verjetno opazili, da skoraj nikoli ne spregledate pošte s svojim imenom, pa naj bo še tako nezanimiva.
Najpogosteje uporabljen format zgibank za pošiljanje po pošti je odprt A4 format, ki je nato kot kuverta zložen na velikost 210 x 120 mm s 60 mm velikim zavihkom.
Za vas tiskovino popolnoma personaliziramo. Kaj to pomeni?
Pomeni, da lahko iz vaše baze natisnemo naslove vaših strank, prav tako pa lahko v vsaki tiskovini nek del zamenjate, na primer, sliko ali del besedila, za katerega mislite, da bo primernejši za posameznika.