Digitalna izdelava etiket
Digitalna izdelava etiket je postala prevladujoči trend, saj vse več blagovnih znamk in trgovcev na drobno prepoznava agilnost in hiter odziv kot ključna dejavnika, pri izpolnjevanju hitro spreminjajočih se vzorcev povpraševanja v novem svetu priložnosti.
V času pandemije se je povečalo povpraševanje po osnovnih potrošnih izdelkih in s tem so se povečale potrebe po etiketah za industrijsko embalažo in embalažo končnih izdelkov.
Z rastjo prebivalstva in številom manjših gospodinjstev se povečuje tudi obseg embalaže. Elektronsko poslovanje s posamezniki zahteva več embalaže za zaščito predmetov med prevozom. Čeprav večina embalaže ni tiskana, je na skoraj vsej embalaži potrebna takšna ali drugačna nalepka.
Trg etiket in embalaže še naprej uspeva zahvaljujoč digitalnemu tisku, saj se dolžina izdelave še naprej zmanjšuje, zahteve po trajnostnih načinih proizvodnje z zmanjševanjem količine odpadkov pa vse bolj naraščajo. To postaja vse pomembnejše, zlasti zaradi globalnih izzivov, povezanih z razpoložljivostjo surovin, splošnim naraščanjem cen in cen energije.