Personalizirana pošta
Zaradi covida-19 se je delo v komerciali spremenilo. Ker je vrsta dogodkov, srečanj, predavanj odpadlo smo zaradi tega prikrajšani za srečanja s poslovnimi partnerji. Ostal nam je le stik prek telefona, računalnika. Programi kot so Skype in podobno so nam v pomoč pri komuniciranju.
Obstaja pa še učinkovito orodje »personalizirana pošta«.
Mogoče še niste preizkusili, kako se bodo vaše stranke odzvale na takšno pismo?
V večini smo pozornejši, če preberemo napisano svoje ime. Svojega imena na zgibanki oziroma prodajnem pismu ne moremo spregledati. Možnost, da bo sporočilo prebrano, je veliko večja. Obstaja vrsta drugih izbir, vendar smo prepričani, da vam lahko ustvarimo učinkovito prodajno pismo.
Zato uporabite izkušnje, ki jih imamo v studiu. Uporabite ime in priimek stranke.
Ljudje svojega imena in priimka nismo sposobni spregledati, in to človeško lastnost uporabite sebi v korist.
Personalizirana zgibanka, ki jo bomo za vas oblikovali, stiskali in oddali na pošto, bo za vas prvi korak pred konkurenco. Vsi, ki bodo prejeli vašo pošto, bodo pripravljeni na vaš klic ali obisk.
Ponujamo vam izdelavo variabilnih tiskovin.
V svetu je trenutno porast personalizanih in individualiziranih tiskovin. Če želite s svojim tiskanim sporočilom doseči maksimalni učinek in odziv strank, se jim približajte individualno.
Korak pred vsemi.
Tiskovine z variabilno vsebino so prilagojene osebam, ciljnim skupinam in dosežejo boljši odziv prejemnikov. Ob uporabi personaliziranih sporočil z variabilno vsebino se povečuje osebni odnos s stranko. Komunikacija s strankami – neposredni mailing je najučinkovitejši način digitalnih tiskovin z variabilnimi podatki. Pomembno je, da letak pride fizično do naslovnika, da je zaradi vsebine čustveno privlačen in prilagojen ciljnim skupinam.
Možnost variabilnih tiskovin je neomejena. Različice takšnih tiskovin se lahko razlikujejo v barvi in spremenljivim besedilom.
Personalizirane tiskovine so v osnovi enake. Spreminjajo se v nagovoru in podatkih, ki so točno določeni iz baze podatkov naslovnika, ki mu je namenjena neposredna pošta.
Personalizirane vsebine se lahko razlikujejo tudi vizualno, saj lahko za določene ciljne skupine tudi zamenjamo del vsebine ali celo slike.
Kako deluje personalizirana pošta?
Pripravljate se na trženjsko srečanje.
Predno obiščete stranke in poslovne partnerje, jim pošljite personalizirano zgibanko z novo ponudbo. Stranke bodo tako dobile prvi vtis o ponudbi, ki jo želite predstaviti osebno. Personalizirane tiskovine v neposrednem marketingu so uspešnejše v primerjavi s splošnimi materiali trženja (klasični prospekti, letaki …).
V interesu vseh nas je, da dobimo informacije, ki so povsem prirejena nam in to lahko naredite z variabilnim tiskom. Posledično je bralčev odziv boljši, ker dobi občutek, da je pisano samo zanj.
Tiskovine s personalizirano-variabilno vsebino so prilagojena določenim osebam, ciljnim skupinam in zato dosežejo boljši odziv. Vrednost takšne tiskovine je veliko večja in v praksi dokazana. Stranke bodo z mislijo na vas čakale na vaš klic ali obisk.
Personalizirana zgibanka, ki jo bomo za vas oblikovali, stiskali in oddali na pošto, bo za vas prvi korak pred konkurenco. Ne čakajte, da vas drugi prehitijo. Preizkusite učinkovitost personaliziranega tiska.
Pokličite, z veseljem se bomo odzvali in vašim tiskovinam zagotovili zasluženo pozornost.