Personalizirana reklamna pošta
”Oh, še ena zgibanka med kopico reklam!” Stavek, ki ga navadno izgovorite med pregledovanjem pošte – če seveda sodite med tiste, ki prejemanje reklam še dovolijo.
Če se nahajate na drugi strani te komunikacije, pa si želite, da potencialna stranka vašo zgibanko opazi med kopico drugih in jo tudi prelista.
V začetku leta težko obiščete vse stranke in se z njimi pogovorite o novostih. Obisk dodatno otežuje epidemija covid-19. Predstavitev novosti vam omogoča tiskano personalizirano sporočilo. Zakaj tiskano? Tiskana osebna sporočila se veliko bolj obstojna kot sporočila po elektronski pošti. V Studiu Jager vam zato predstavljamo trik, ki smo se ga naučili v letih delovanja, oblikovanja, tiskanja in raziskovanja.
Ste pomislili na zgibanko z vašo ponudbo, ki nosi ime naslovnika? Zgibanko, ki zaradi dovršene oblikovanosti izstopa, poleg tega pa naslovnika nagovarja z imenom. Saj ste verjetno opazili, da skoraj nikoli ne spregledate pošte s svojim imenom, pa naj bo še tako nezanimiva.
Najpogosteje za pošiljanje zgibanke po pošti uporabimo format A4, zložen kot kuverta na velikost 210 x 120 mm, s 60 mm zavihkom.
Za vas tiskovino popolnoma personaliziramo. Kaj to pomeni?
Na tiskovino natisnemo naslove vaših strank iz vaše baze. Poleg tega lahko v vsaki tiskovini tudi zamenjate določen element, na primer sliko ali del besedila, in se s tem posamezni stranki še bolj približate.